سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در تاریخ 18/12/91 ساعت 10 جلسه عمومی مهندسین برق ملایر در محل دفتر نمایندگی ملایر با حضور اعضای محترم تشکیل گردید. در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص مسائل مختلف،  موارد ذیل مورد تاکید قرار گرفت:

1      جلسه عمومی برق  18-12-91

1-       تاکید بر اجرای صورتجلسه مورخه 5/10/91  کارگروه محترم برق

2-       یکنواختی علائم برقی نقشه ها که قرار شد به دستورالعمل فنی پروژه برق اضافه شود و فایل اتوکد آن در اختیار همکاران قرار گیرد.

3-       توجه همکاران به حضور در جلسات عمومی مهندسین برق. علیرغم سه بار ارسال پیامک باز 6 نفر از همکاران در جلسه حاضر نشده بودند.

4-       از این پس مهندسین محترم ناظر، بدون رویت فرم تاییدیه رسمی آسانسور،گزارش ارزیابی پایان کار به مالک ندهند.

5-       در خصوص مالیات عملکرد، تعدادی از همکاران معترض بودند که مقرر شد کارگروه محترم برق موضوع را پی گیری نماید.

6-       همکاران موظفند دستورالعمل مورد نظر را در اولین بازدیدی که قبل از شروع کار تاسیسات برقی صورت می گیرد با خود به همراه داشته و مجری برق را نسبت به مفاد آن در حضور مالک توجیه نمایند. چنانچه مهندس ناظر تشخیص بدهد برقکار صلاحیت لازم را ندارد باید از مالک بخواهد که از مجری دیگری استفاده شود.

7-       در خصوص مسئولیت مهندسین محترم، مسائل مهمی مطرح شد. همکاران محترم نسبت به موارد ایمنی مثل رعایت قطر و جنس سیم ها و سیستم اعلان حریق و ...... که پایه و اساس تاسیسات برق است دقت ویژه داشته باشند و به صرف نمره کم در گزارش ارزیابی، اکتفا نکنند زیرا مسئولیت هرگونه خطر احتمالی تا سال های سال و  پایان عمر ساختمان به عهده مهندسین دست اندر کار ساختمان است و موضوع را دست کم نگیرند زیرا مواردی اتفاق افتاده که مهندسین محترم متحمل هزینه های هنگفتی شده اند.

8-       در پایان جلسه آقایان مهندسین عبدالملکی، نادری و پیرو مسئولیت کنترل مضاعف نظارت را به عهده گرفتند.

2      جلسه عمومی برق  18-12-91

  3      جلسه عمومی برق  18-12-91     

با توجه به اینکه زحمت برداشت و ایمیل تصاویر توسط آقای مهندس قهری صورت گرفت، خودشان در تصاویر نیستند.


نوشته شده در  شنبه 91/12/19ساعت  1:48 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()

صورتجلسه 5/10/91 و تصاویر جلسه عمومی سال 1390

در تاریخ 5/10/91 ساعت 17 جلسه ای با حضور مهندسین محترم آقایان حسینی(سیدعلی)، قهری، گنجعلی، عبدالملکی، پیرو، احدی در محل دفتر آقای مهندس (دکتر) قهری تشکیل گردید. (غایب این جلسه آقای مهندس نادری و غایب جلسه قبلی آقای مهندس گنجعلی بودند که هر دو از قبل اطلاع داده بودند)

در این جلسه همانند جلسه قبل جهت تکمیل دستورالعمل فنی پروژه برق واحدهای مسکونی بحث و بررسی بعمل آمد و تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

1-     مقرر شد همکاران گرامی هیچگونه توضیح اضافی به جز مفاد این دستورالعمل ضمیمه نقشه نکنند.

2-     چنانچه همکاری نکات مهم و قابل ذکری جهت ضمیه کردن به نقشه ها لازم می بیند، منفرد عمل نکند بلکه آنرا به کار گروه برق تحویل دهد تا پس از بررسی تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

3-     کلیه طراحان ، ناظران ، مالکین(کارفرمایان) و مجریان برق مکلف به رعایت مندرجات آن هستند.

4-     کلیه همکاران موظفند نسخه چاپی فایل این دستورالعمل را که به صورت PDF تهیه شده به همان صورت و بدون تغییر در ساختار آن، ضمیمه نقشه کنند.

5-     نظر به اینکه بعضا این فایل ضمیمه تا رسیدن نقشه ها به دست مجری ممکن است معدوم شود. کلیه ناظران موظفند در ابتدای شروع به کار پروژه برق یک نسخه چاپی از این فایل را همراه داشته و در حضور مالک، مجری برق را در خصوص اجرای مفاد آن توجیه کنند تا هیچ عذر و بهانه ای در خصوص عدم رعایت موارد موضوعه توسط مالک و مجری باقی نماند. ناظر موظف است چنانچه این فایل، ضمیمه نقشه نبود نسخه خود را به مجری تحویل دهند. (منظور این است که مجری حتما یک نسخه از ضمیمه را داشته باشد)

6-     صفحه اول این فایل که حتما باید روی نقشه های برقی و در صفحه اول الصاق گردد بصورت فایل قابل ادیت با وورد 2010 تدوین شده تا طراحان بتوانند اطلاعات لازم را در آن درج نمایند.

7-     مقرر شد جلسه عمومی مهندسین برق امسال نیز در اسرع وقت برگزار گردد. غایبین جلسه عمومی سال گذشته که در 20/8/90 برگزار گردید عبارتند از: رضا ترک، سیدهادی حسینی، شهاب زرین کمر، محمدکاظمی و سید رسول حسینی

 

جلسه عمومی کلیه مهندسین برق ملایر جمعه 18/12/91 ساعت 10:00 واقع در محل دفتر نمایندگی ملایر.

تصاویر جلسه عمومی مهندسین برق در سال 1390

شماره 1

 

شماره 2

 

شماره 3

 

شماره 4

تصویر شماره 1

تصویر شماره 2

تصویر شماره 3

تصویر شماره 4

با توجه به اینکه برداشت تصاویر توسط آقای مهندس کاشانی صورت گرفت، خودشان در تصاویر نیستند.


نوشته شده در  سه شنبه 91/12/15ساعت  2:32 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
صورتجلسه های شش ماهه اول سال 92
فهرست مهندسین برق عضو نمایندگی ملایر - لینک زیر
پیام جناب آقای مهندس پیرو
صورتجلسه کارگروه برق 24/1/92
لیست مهندسین محترم برق و میزان مشارکت آنها - 28/12/91
نتایج رای گیری کار گروه برق - 27/12/91
اطلاعیه صبح شنبه 26/12/91
اطلاعیه صبح جمعه 25/12/91
اندازه گیری مقاومت زمین (روش دوم - ساده تر از قبلی)
[عناوین آرشیوشده]