سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عید غدیر بر شما همکار گرامی مبارک

« من کنت مولاه فهذا على مولاه ‏اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و... »
«اى مردم هرکس من مولاى اویم، على مولاى اوست، خداوندا کسانى را که على را دوست دارند، دوست بدار و کسانى که او را دشمن دارند، دشمن دار و...»

قابل توجه مهندسین عزیز برق، عضو سازمان ملایر

خواهشمند است هر گونه سوال، پیشنهاد، نظر و طرح خود در خصوص موضوعات مورد بحث در جلسات کارگروه را در همین وبلاگ در قسمت نظرخواهی اعلام فرموده تا در جلسات کارگروه مورد بررسی قرار گیرد.

از همکاران عزیز تقاضا می شود در اولین فرصت آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) خود را در قسمت نظر خواهی برای اینجانب ارسال نمایند. زیرا برخی مطالب داخلی را نمی توان در وبلاگ درج نمود و لازم است برای ایمیل آنها ارسال گردد. ضمنا با توجه به اینکه شماره همراه تعدادی از 26 نفر مهندس برق در دسترس نمی باشد لطف فرموده شماره خود را نیز درج نمایند.

به منظور هم افزایی و ارتقای دانش و تجربیات مجموعه مهندسین عزیز برق و همچنین افزایش کیفیت و کارایی این وبلاگ، همکاران عزیز می توانند مطالب، مقالات و فایل های الحاقی خود را جهت درج در وبلاگ با نام خودشان به آدرس mbmalayer@yahoo.com ارسال فرمایند.

موضوعات پیشنهادی مورد بحث در جلسات کارگروه جدید:

1-     چاه ارت: با توجه به اقدام ارزشمند شرکت محترم توزیع برق ملایر مبنی بر اخذ گواهی تایید شده در خصوص سیستم ارت توسط مهندس ناظر برق از مالک ساختمان قبل از صدور مجوز نصب کنتور. مهندسین محترم کارگروه برق لطف بفرمایند موضوعات مورد نیاز مانند: نوع ارت و مشخصات فیزیکی آن و سایر مواردی که به عنوان ثبت سوابق اجرای ارت ساختمان در بایگانی شرکت توزیع برق، سازمان نظام و شهرداری مورد نیاز است را بررسی تا یک فرمت استاندارد برای آن طراحی گردد. خواهشمند است قبل از تشکیل اولین جلسه کارگروه جدید برق، در این خصوص پیشنهادات خود را نوشته و در جلسه ارائه فرمایند.

2-     تعیین مهندسین کنترل طراحی و کنترل مضاعف نظارت.

3-     بررسی سوالاتی که خانم مهندس پیرحیاتی به منظور آزمون برق از برقکارها تهیه خواهند نمود.

4-     مشخص نمودن وضعیت کلاس های آموزشی که مسئولیت برگزاری آنها را آقای مهندس قهری به عهده گرفته اند.

5-     بررسی وضعیت کنترل آسانسورها و تعیین فرد یا افرادی از مهندسین محترم برق ملایر به منظور فراگیری روش های کنترل، جهت تخصصی کردن کنترل آسانسورها.

6-     بررسی و کنترل درصد عملکرد اعضا در مقایسه با سهمیه آنها.


نوشته شده در  چهارشنبه 90/8/25ساعت  7:12 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
صورتجلسه های شش ماهه اول سال 92
فهرست مهندسین برق عضو نمایندگی ملایر - لینک زیر
پیام جناب آقای مهندس پیرو
صورتجلسه کارگروه برق 24/1/92
لیست مهندسین محترم برق و میزان مشارکت آنها - 28/12/91
نتایج رای گیری کار گروه برق - 27/12/91
اطلاعیه صبح شنبه 26/12/91
اطلاعیه صبح جمعه 25/12/91
اندازه گیری مقاومت زمین (روش دوم - ساده تر از قبلی)
[عناوین آرشیوشده]